Handelsbetingelser

REKLAMATION

“Har din vare en fejl eller mangler, kan du reklamere her”.

 
Hvis din modtaget varer har fejl eller mangler har du mulighed for at reklamerer. 
Mærk emnefeltet med reklamation og eventuelt dit ordrenr.
 
Send os en kort beskrivelse af fejl og mangler på
produktet, vedhæft gerne billeder.
Køber har reklamationsret i henhold til købelovens almindelige regler.
På alle produkter ydes der den køberetlige 24 måneders reklamationsret, som skal rettes direkte til sælger. 
 
Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den
konkrete situation. Dette betinger at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en
fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Der skal reklameres inden for rimelig tid, efter fejlen eller manglen ved varen er opdaget.
 
Er du forbruger, og ønsker at klage over dit køb, bedes du rette henvendelse til os pr. telefon eller e-mail. Hvis det ikke
lykkes os at finde en løsning sammen med dig, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning. Nævnenes Hus,
Toldboden 2, 8800 Viborg, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
 
Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ODR, hvis du vil klage. Det er særlig relevant, hvis du er
forbruger med en bopæl i et andet EU-land end Danmark. Hvis du klager, skal du angive vores e-mailadresse:
 
Ønsker du at reklamerer bør dette ske i rettidig omhu. Reklamationer kan kun accepteres hvis såfremt de er foretaget
inden for den 2 årige reklamationsperiode.
 
Du kan læse mere om reglerne for reklamation i købeloven lige her
 
Mangler du mere information kan du finde vores handelsbetingelser her